שכפול מפתח לבית

שכפול מפתח לבית

שכפול מפתח לבית נשמעת כמו פעולה פשוטה ולא מזיקה אך לצערינו אנו חיים בתקופה לא קלה ואפילו פעולה כמו שכפול מפתח לאוטו או לבית יכולה לסכן אותנו. אז איך נמנעים מפריצה ואיך היכן נכון לשכפל מפתח.  היי, שמי גל חיון, בן 31 ממבשרת ציון ונשוי באושר, מפקד קרבי בסדיר ובמילואים לוחם לשעבר ביחידה מיוחדת של משטרת ישראל. אני עומד בראש חברת G.L.S המספקת שירותי פריצה לבית ולעסק, פריצת כספות ורכבים. לפניכם כמה נקודות למחשבה בנושא. 

הסכנות בשכפול מפתח לבית 

שחזור או שכפול מפתח לבית היא פעולה נפוצה מאוד. הסכנה בפעולה היא לא השכפול או השחזור אלא מי המבצע את פעולת השכפול או השחזור. המלרע המשטרתי זה נקרא שכפול פיראטי כאשר שכפול מסוג זה יכול להתבצע במספר אופנים כמו צילום המפתח בפלאפון ואמצעות טביעת עין או על ידי יצירת הטבעה של המפתח בפלסטלינה או פימו. חשוב לשכפל מפתח בחנויות שכפול הדורשות כרטיס בקרת שכפול את תעודת זהות. הפרטים של המפתח יכולים להישאר בידי אדם לא ישר וכך אותו אדם יכול לפרוץ לביתכם כאשר יחפוץ. לצערינו תחום המנעולנים בישראל לא מוסדר באמצעות החוק. חשוב לבדוק לעומק מי אותו פורץ כספות או מי אותו מנעולן המבצע את שכפול מפתח לבית. הסיכון בחשיפת ביתכם בפני פורץ פוטנציאלי מסוכנת.

אין צורך בשכפול מפתח לבית עברו למנעול חכם. 

חוששים מפריצה שקטה או משכפול מפתח לבית. יש לנו מספר פתרונות חכמים עבורכם לדוגמא:  הצילינדר החכם של חברת EVVA, צילינדר מודולרי עם תשעה מעגלי אבטחה, המתאים לכל הדלתות, גם בדלתות עם מידה לא סטנדרטית. צילינדר עם מתקן חשמלי עצמאי לחלוטין המתקשר עם הסמארטפון שלכם.  מנעול טביעת אצבע של חברת E-LOCK הישראלית המתאים גם לשומרי שבת. המנעול מתאים לכל סוגי הדלתות באמצעות התקנה מהירה ופשוטה, וזוכר עד כ 250 טביעות אצבע. בעל ממשק משתמש ידידותי ופועל באמצעות סוללה וסוללת גיבוי. 

שכפול מפתח לבית ללא חשש 

חברת G.L.S המספקת שכפול מפתח לבית.  שירותי פריצה לבית ולעסק, פריצת כספות ורכבים. עובדי החברה הם טכנאיי מנעולנות מוסמכים. לצד מתן השירות הצבנו לנו כמטרה לספק את השירות על הצד הטוב ביותר, לכל אחד מלקוחתינו ישנם צרכים שונים חששות שונים ואפילו דרישות מסוימת לביטחונו ונוחיותו ולכן התאמת המוצרים לצרכי הלקוח תוך מקסום דרישותיו הינו דבר חשוב, "בעל מקצוע טוב הינו מי שדואג לספק את המענה המדויק ביותר לצרכי הלקוח" ומכאן שמקצועיות והבנת הנעשה היא בראש ובראשונה מחייבת אל מול הלקוח.

אולי יעניין אותך גם: