התקנת מנעול כספת

התקנת מנעול כספת

התקנת מנעול כספת היא התקנת מנעול עליון סוג של מנעול "על" המעניק הגנה נוספת על המנעול הקיים בדלת. מנעול כספת הנקרא גם מנעול ג'ואל הוא מנעול בעל צילינדר מכני עם שלושה בריחים. התקנת מנעול כספת היא תהליך מורכב מאוד וחשוב שיעשה בצורה מקצועית ואסתטית . 

כיצד מבצעים התקנת מנעול כספת 

רק מנעולן מקצועי ואמין יכול לבצע התקנה מורכבת כמו  התקנת מנעול כספת. מנעול הכספת הוא מנעול מרוכב להתקנה משום שהמנעול בעל מנגנון מכני. התקנה כוללת קידוח ועבודה עם כלים סופר עדינים מורכבים. ישנה משמעות רבה לבחירת מתקין מקצועי ואמין שיכול להתקין את התקנה המורכבת וגם לשמור על הדלת ולא לפגום אותה. התקנת מנעול כספת בדלת עץ היא אפילו יותר מורכבת בגלל שדלת העץ הינה דקה ועדינה יותר מדלת אחרת. 

התקנת מנעול כספת  – הגנה מפריצה שקטה

פריצה שקטה היא פריצת מנעול ללא שימוש בכוח אלא באמצעות כלי עבודה ייעודים. כאשר הצילינדר בדלת לא איכותי או צילינדר פשוט יכול הפורץ לפרוץ ללא קושי בעזרת כלי בכלי עבודה עדינים ופשוטים ומבלי לעשות רעש או לעורר חשש. פריצה למנעול כספת היא תהליך מורכב בו פורץ חייב להשתמש בכלי עבודה כבדים כמו מקדחה ולעשות המון רעש. 

מה אתם חייבים לדעת לפני התקנת מנעול כספת

צילינדר בסיסי  מורכב מחריצים התואמים באופן מושלם לפינים על גבי המפתח. ככל שרמת הצילינדר גבוהה יותר והצילינדר איכותי יותר כך יהיה קשה יותר לפרוץ את הצילינדר. התקנת מנעול כספת על גבי מנעול צילינדר קיים היא הבטחה להגנה מירבית. חשוב לזכור כי בעת התקנה יש משמעות לעובי הדלת עליה מותקן מנעול הכספת וחשוב לבחור במנעולן מקצועי ואמין שיתקין את המנעול ללא בפגיעה בדלת או בצילינדר הנוסף. 

התקנת מנעול כספת על ידי מנעולן אמין ומקצועי

תחום המנעולנות הוא תחום פרוץ בחוק הישראלי. לצערנו פושעים רבים מתחזים למנעולנים משכפלים את המפתחות של לקוחותיהם ומשתפים פעולה עם פורצים. על מנת למנוע זאת חשוב לבחור במנעולן מהימן ואמין אשר תוכלו להפקיד בידיו את המפתחות לביתם של יקירכם. 

מי אנחנו 

גל חיון מנעולן בירושלים, מפקד קרבי בסדיר ובמילואים לוחם לשעבר ביחידה מיוחדת של משטרת ישראל. העומד בראש חברת G.L.S המספקת שירותי פריצה לבית ולעסק, פריצת כספות ורכבים. אנו עוסקים גם ב שכפול מפתחות בירושלים  והסביבה. עובדי החברה הם טכנאיי מנעולנות מוסמכים, מקצועיים ואמינים ועושים עבודתם נאמנה. 

אולי יעניין אותך גם: